[SEXY][btop]
[SEXY][grids]
[SEXY][slideshow]

Αστρολογικό δελτίο για όλα τα ζώδια, από 29/2 έως 2/3...


Τι μας επιφυλάσσουν οι πλανήτες για το ερχόμενο τριήμερο;


Ήρεμα-ήρεμα δεν είμαι τρομοκράτης,
Ήρεμα-ήρεμα, είμαι το θύμα μιας αγάπης

Το ημερολόγιο ενός ερωτευμένου
Πέρασε πια ο καιρός της χλιαρότητας. Τα θέλω όλα χωρίς συμβιβασμούς. Όμως, ανησυχώ μήπως ξαναπέσω στα ίδια και τα όμοια. Νοιώθω την ανάγκη να απελευθερωθώ από το αρρωστημένο πάθος για ελευθερία και τις εμμονές για ανεξαρτησία, που συχνά με βασανίζουν. Να τα δώσω όλα, να ταυτιστώ και να βιώσω στο πετσί μου το «ζην επικινδύνως». Τέρμα οι χαλαρές καταστάσεις!

Σε μια θυελλώδη ενδοσκόπηση συνειδητοποιώ ότι για να ξεφύγω από τα τετριμμένα πρέπει να κάψω ότι με συνδέει με το ποταπό παρελθόν μου και την αθωότητα του. Τα πολύχρωμα φιογκάκια και σοσονάκια παίρνουν την άγουσα προς τον καθαρτήριο κλίβανο, μαζί με τα παραμύθια της κάθε Χαλιμάς. Ακολουθούν η Μπάρμπι, ο Τζον Τζον και τα 85 μικρά μου πόνυ.

Χρειάζομαι, όμως και πνευματική καθοδήγηση. Μελετώ εμβριθώς και αφομοιώνω το σύστημα σωφρονισμού του Άουσβιτς και του Γκουαντάναμο, και καδράρω τη φωτογραφία του Στάλιν με μια τεράστια λεζάντα: Δεν ξεχνώ!
Δεν πρέπει να επιτρέψω στο σύντροφο μου καμία απολύτως ελευθερία κινήσεων. Θα ζηλεύω κολασμένα με το παραμικρό θα ελέγχω τους πάντες, από την Ντίνγκι Μπελ μέχρι το Γκούφη. Θα υποψιάζομαι το χειρότερο, ακόμα κι αν δω το έτερον μου ήμισυ να λιώνει μπροστά μου.

Όμως από την άλλη, ξέρω ότι ο έλεγχος του νου δεν φτάνει. Καταφεύγω λοιπόν στη βοήθεια της επιστήμης και προμηθεύομαι το διαβόητο δηλητήριο του σκορπιού, που θεραπεύει κάθε νόσο. Το πίνω μονορούφι για να σιγουρευτώ ότι θα πιάσει τόπο. Με πίστη στις δυνάμεις μου σφίγγω τη γροθιά και προχωρώ. Δεν υπάρχει κάτι, που να μην μπορεί να πετύχει ο Άρης με τον Πλούτωνα! Ήδη οι πρώτες μυτερές τρίχες ξεφυτρώνουν απ’ τους ώμους μου. Νοιώθω τους κυνόδοντες να μεγαλώνουν και ριγώ από το πάθος. Η μεταμόρφωση μου ολοκληρώνεται τρία λεπτά πριν το Πρώτο Τέταρτο και η σκιά μου πέφτει βαριά στους υγρούς τοίχους του αποτρόπαιου πύργου. Με αργές και τελετουργικές κινήσεις ετοιμάζω το δείπνο, προσπερνώ την αίθουσα βασανιστηρίων και κατευθύνομαι προς το κελάρι. Ξεκλειδώνω και κοιτώ με λατρεία το μωρό μου, μουγκρίζοντας: «Αγάπη μου, σου έφερα να φας»!

Ο τίτλος θα μπορούσε να είναι «ο Άρης και ο Πλούτωνας σε νέες περιπέτειες» και η... δραματοποιημένη αλληγορία δεν αναφέρεται μόνον στις σχέσεις, παρ’ ότι είναι βέβαιο ότι με αιχμή την σεξουαλικότητα βρίσκονται στην κορυφή της σχετικής «λίστας». Οι δύο πλανήτες είναι πάντα πρόθυμοι να ξυπνήσουν το «θηρίο» που κρύβεται μέσα μας, οδηγώντας μας σε ακραίες καταστάσεις, αφού κάτω από την επιρροή τους, η αθωότητα παραχωρεί συχνά την θέση της στον ωμό ρεαλισμό: Δεν γίνεται να απαλλαγούμε από κάτι αν δεν το πολεμήσουμε, αν δεν το ξεριζώσουμε. Γι’ αυτό και οι ημέρες που διανύουμε, ως «πεδίο μάχης» έχουν ένα αρκετά υψηλό ρίσκο και τα απανταχού «γυναικόπαιδα», όσες ή όσοι δηλαδή δεν έχουν τρόπους για να αντιμετωπίσουν τα πολύ δύσκολα, καλό είναι να ...απέχουν.

Ωστόσο, δεν είναι μόνο ενοχλητικές οι πλευρές αυτής της επαφής-κατάδυσης στα εσώτερα και της συνεπακόλουθης έκρηξης. Όπως η λάβα του ηφαιστείου γονιμοποιεί τη γη, έτσι και η απελευθέρωση των μυστικών δυνάμεων που φωλιάζουν μέσα μας μπορεί να αποδειχθεί μια ευλογία, αρκεί πάντα να γνωρίζουμε τους κινδύνους ενός τέτοιου εγχειρήματος.
Σε καθαρά πρακτικό επίπεδο, οι ημέρες είναι κατάλληλες για να αντιμετωπίσουμε κάθε κακό στην ρίζα του, από την άλλη πλευρά όμως η δράση «σκοτεινών» δυνάμεων θα μπορούσε επίσης να μας πλήξει καίρια.
Το πρόβλημα μπορεί να είναι πολύ πιο έντονο σε συλλογικό-κοσμικό επίπεδο, όπου το δίδυμο Άρη-Πλούτωνα «στοχεύει» άμεσα τα εργασιακά θέματα, τα εργοστάσια αλλά και τα μεταφορικά μέσα ή τα ΜΜΕ γενικότερα.

Θυμίζω πως ο τροπικός Άρης βρίσκεται στην 15η προς 14η μοίρα της Παρθένου, ενώ ο αστρικός Πλούτωνας στην 15η του Τοξότη.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

vehicles

[SEXY][stack]

business

[PHOTOS][grids]

health