[SEXY][btop]
[SEXY][grids]
[SEXY][slideshow]

Facebook GIRL Nantia...Ετων 20 ΖΥΓΟΣ...Περασε στις 10!!!


Nantia...




1)Που γεννηθηκες? 1)AΜΑΛΙΑΔΑ 
2)Που μενεις τωρα?
 2)ΠΕΙΡΑΙΑ 
3)Ποιο ειναι το αγαπημενο σου χρωμα?
 3)ΓΑΛΑΖΙΟ 

4)Τι σε τραβαει σε εναν ανδρα/μια γυναικα?
 4)ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ,ΤΟ ΤΑΠΕΡΑΜΕΝΤΟ ΤΟΥ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΤΟΥ 
5)Ποιο πιστευεις οτι ειναι το βασικο "συστατικο" στην επιτυχια μιας σχεσης ?
 5)Η ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΚΑΙ Η ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ 
6)Πως ειναι ο ιδανικος αντρας/η ιδανικη γυναικα για σενα?
6)ΤΡΥΦΕΡΟΣ,ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ,ΚΑΛΟΚΑΡΔΟΣ,ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ,ΣΧΕΤΙΚΑ  ΑΥΤΟΔΗΜΙΟΥΡΓΗΤΟΣ,ΗΡΕΜΟΣ,ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΟΣ 
7)Ποια ταινια θεωρεις ως μια επιτυχημενη επιλογη ?
 7)ΜΙΑ ΒΡΑΔΙΑ ΣΤΟ NOTTING HILL 
8)Οταν πας κινηματογραφο ποιον/α επιλεγεις να παρεις μαζι σου ?
 8)ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΑΝ ΕΧΩ Η ΤΙΣ ΚΟΛΛΗΤΕΣ ΜΟΥ 
9)Ποιο πιστευεις οτι θεωρειται "σωστο" καμακι ?
 9)ΤΟ ΕΥΓΕΝΙΚΟ 
10)Ιδανικο μερος διασκεδασης για σενα ειναι ?
 10)ΜΕ ΦΙΛΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ 
11)Μια τρελλη κατασταση που εχεις αντιμετωπισει στην καθημερινοτητα σου ?
11)ΣΥΝΑΝΤΗΣΑ ΕΝΤΕΛΩΣ ΤΥΧΑΙΑ ΤΟΝ ΝΙΚΟ ΟΙΚΟΝΟΜΟΠΟΥΛΟ 
12)Με τι ασχολεισαι αυτον τον καιρο?
 12)ΣΠΟΥΔΑΖΩ 
13)Εχεις καποια επαγγελματικα σχεδια για το μελλον?
 13)ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΔΙΚΕΥΤΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΜΟΥ 
14)Σου αρεσει να τραβας την προσοχη των αλλων?
 14)ΑΝΑΛΟΓΟΣ ΠΟΙΑΝΟΥ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ 
15Πως θα περιεγραφες τον εαυτο σου με δυο λεξεις ?
 15)ΑΥΘΟΡΜΗΤΗ,ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΤΑΠΕΡΑΜΕΝΤΟ ΚΑΙ ΠΛΗΘΩΡΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ 
16)Οταν βγαινεις εξω προτιμας να πηγαινεις σε χλιδιαρικα μαγαζια?
 16)ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΣΤΑΣΗ 
17)Πιστευεις οτι εισαι δυναμικο ατομο?Και γιατι ?
 17)ΕΙΜΑΙ....ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ  
18)Πως θα σου αρεσε να σε προσεγγισει ερωτικα ενα ατομο?
 18)ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΥΝΑΜΙΣΜΟ 
19)Κατι που θα ηθελες να κανεις και δεν μπορεσες να το πραγματοποιησεις ?
19)ΝΑ ΓΥΡΙΣΩ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΑΚΟΜΑ!




 








Δεν υπάρχουν σχόλια:

vehicles

[SEXY][stack]

business

[PHOTOS][grids]

health