[SEXY][btop]
[SEXY][grids]
[SEXY][slideshow]

Facebook GIRL Tzoanna...Ετων 20 ΖΥΓΟΣ...Περασε στις 10!!!


Tzoanna...


1)Που γεννηθηκες? 1) Εχω γεννηθει στην Ρουμανια  
2)Που μενεις τωρα?
 2) τα τελευταια 9 χρονια μενω στην υπεροχη πελλοπονησο.... 
3)Ποιο ειναι το αγαπημενο σου χρωμα?
 3) Ενα απο τα αγαπημενα μου χρωματα ειναι το γαλαζιο 
4)Τι σε τραβαει σε εναν ανδρα/μια γυναικα?
 4) Χμμμ κοιτα παντα προσεχω τα ματια σε εναν αντρα αλλα κοιταω και ολο το συνολο..τι να τον κανεις τον αλλον αμα εχει ματαρες και ειναι 100 κιλα 
5)Ποιο πιστευεις οτι ειναι το βασικο "συστατικο" στην επιτυχια μιας σχεσης ?
 5) Κοιτα σε μια σχεση ολα παιζουν ρολο αλλα πιστευω πως ο σεβασμος ειναι πανο απ'ολα.. 
6)Πως ειναι ο ιδανικος αντρας/η ιδανικη γυναικα για σενα?
 6) Ιδανικος αντρας εε..ειναι αυτος που τιμαει τα παντελονια του και οχι στη πρωτη δυσκολια θα την κανει λουις..αυτος που θα με κοιταει στα ματια και θα με κανει να νιωσω μοναδικη.. 
7)Ποια ταινια θεωρεις ως μια επιτυχημενη επιλογη ?
 7) Ο θεοσταλτος ειναι μια πολυ καλη επιλογη για οσους αγαπανε τα ψυχολογικα θριλερ που εγω απλα λατρευω.... 
8)Οταν πας κινηματογραφο ποιον/α επιλεγεις να παρεις μαζι σου ? 8)
 Εννοειτε πως τη κολλιτη μου...ετσι θα μπορεσω να σχολιασω ανετα τιν ταινια...  
9)Ποιο πιστευεις οτι θεωρειται "σωστο" καμακι ?
 9) Δεν υπαρχει σωστο καμακι...αν ειναι κατι να γινει θα γινει και χωρις καμακι...ξερεις πως τα ματια ειναι αυτα που μιλανε περισσοτερο απ'ολα ¨) 
10)Ιδανικο μερος διασκεδασης για σενα ειναι ?
 10) Παντου αρκει να εχω καλη παρεα... 
11)Μια τρελλη κατασταση που εχεις αντιμετωπισει στην καθημερινοτητα σου ?
 11) Χμμμ δεν θυμαμαι κατι..απλα μισω το πρωινο ξυπνιμα,και ετυχε καποιο διαστιμα να δουλευω απο τις 6 το πρωι...εε δεν ηθελα με τιποτα να ξημερωσει... 
12)Με τι ασχολεισαι αυτον τον καιρο?
 12) Πιστευω πως πολλοι κανουν το ιδιο με μενα τωρα...δλδ καθοντε... 
13)Εχεις καποια επαγγελματικα σχεδια για το μελλον?
 13) Το ονειρο μου ηταν να γινω ψυχολογος και ειναι ενα απο τους στοχους που θελω να πετυχω 
14)Σου αρεσει να τραβας την προσοχη των αλλων?
 14) Οχι πες μου εσυ σε πια γυναικα δεν αρεσει αυτο...εννοειτε πως ναι αρκει να ειναι με καλο σκοπο παντα 
15Πως θα περιεγραφες τον εαυτο σου με δυο λεξεις ?
 15) Ζητω η τρελα νομιζω πως αρκει...!!! 
16)Οταν βγαινεις εξω προτιμας να πηγαινεις σε χλιδιαρικα μαγαζια?
 16) Οχι....προτιμω να μαζεψω την παρεα μου και να παμε σε κανα ρεμπεταδικο...ειδικα τωρα κρασακι,καλη μουσικουλα και ενα ζεστο περιβαλον ειναι οτι πρεπει!! 
17)Πιστευεις οτι εισαι δυναμικο ατομο?Και γιατι ?
 17) Ναι το πιστευω...και επειδι εχω περασει καποιες οχι τοσο καλες καταστασεις και ομως δεν το εβαλα κατω...κοιταω μπροστα παντα με ψηλα το κεφαλι  
18)Πως θα σου αρεσε να σε προσεγγισει ερωτικα ενα ατομο?
 18) Ο καθενας εχει τον τροπο του...και παντα ειναι διαφορετικος,και τις περισσοτερες φορες ειναι μικρα πραγματακια που θα σου κανουν το κλικ εκεινη τη στηγμη... 
19)Κατι που θα ηθελες να κανεις και δεν μπορεσες να το πραγματοποιησεις ?
19) Προς το παρον δεν εχει τυχει κατι τετοιο γιατι εχω μαθει να ειμαι ευχαριστιμενη με αυτα που εχω!!!!











Δεν υπάρχουν σχόλια:

vehicles

[SEXY][stack]

business

[PHOTOS][grids]

health