Ποια ειναι τα ¨SEX TOYS¨ των ΕΛΛΗΝΩΝ???
ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΤΟ Social Model Magazine...
Τα sex toys για χρόνια ήταν στην Ελλάδα και ακόμη είναι από πολλούς παρεξηγημένα. Θεωρούνται αντικείμενα που αφορούν είτε αυτούς που δεν μπορούν να βρουν το πραγματικό, είτε όσους έχουμε κάποια προβλήματα σεξουαλικής δυσλειτουργίας.
Ενώ η επίσκεψη ενός ζευγαριού σε ένα sex shop θεωρείτο τόσο μεγάλο ταμπού, σα να επιχειρούσε μία γυναίκα να εισέλθει στο Άγιο Όρος.
Στην πραγματικότητα η «εφεύρεση» των sex toys ήρθε ως αποτέλεσµα της ανάγκης για ικανοποίηση των φαντασιώσεών, την αναζήτηση µεγαλύτερης απόλαυσης, της εξερεύνησης των ορίων μας, ενώ τα περισσότερα παιχνίδια είναι φτιαγμένα για ζευγάρια (το ίδιου ή διαφορετικού φύλου).
Με τα χρόνια, λίγο τα media λίγο η λεγόμενη popular culture (λαοφιλής κουλτούρα) συνέβαλλαν ώστε τα ερωτικά αξεσουάρ να απενοχοποιηθούν, να γίνουν πιο προσιτά στο κοινό και να καθιερωθούν όχι ως «βοηθήματα» που σκοπό έχουν να αναπληρώσουν ένα πρόβλημα της σεξουαλικής σχέσης (π.χ. δυσκολία στη διέγερση) αλλά να λειτουργήσουν ως ενισχυτικά «παιχνίδια», που υπόσχονται να εκτινάξουν τη λίμπιντο και την απόλαυση κατά την πράξη.
Το Erotic.gr σας παρουσιάζει σήμερα πραγματικά στοιχεία και αποκαλύπτει τις προτιμήσεις των Ελλήνων στη χρήση sex-toys. Καταρχήν σύμφωνα με την ανάλυση των πωλήσεων του erotic.gr, το πιο εντυπωσιακό στοιχείο είναι ότι οι πωλήσεις σε άντρες και γυναίκες είναι σχεδόν ισορροπημένες, με ένα μόνο μικρό προβάδισμα για τους άντρες (60%). Η Ελληνίδες φαίνεται ότι είναι πλέον απενοχοποιημένες και έτοιμες να προτείνουν αλλά και να επιβάλλουν τις φαντασιώσεις τους στο sex.
Τα υπόλοιπα κυριότερα συμπεράσματα της έρευνας είναι τα ακόλουθα:
- Ο κλασσικός δονητής, σε διάφορα σχέδια και χρώματα, παραμένει το πλέον δημοφιλές παιχνίδι, αντιστοιχώντας στο 60% των πωλήσεων. Ενδιαφέρον εδώ παρουσιάζει η πώληση δονητών για διπλή ευχαρίστηση, που αφορά λεσβιακή χρήση, και αποτελεί 5% του συνόλου.
- Ανερχόμενες είναι επίσης οι πωλήσεις σε είδη πρωκτική ευχαρίστησης, όπως σφήνες και πρωκτικά σφαιρίδια, αντιπροσωπεύοντας το 10% του συνόλου.
- Σημαντικές και ανερχόμενο είναι το μερίδιο των στράπ-ον (ζωνάτα), αντιπροσωπεύοντας 15% των πωλήσεων. Το στραπ-ον είναι ένα ομοίωμα πέους το οποίο προσαρμόζεται στο σώμα με λουριά, ώστε να μπορεί να διεισδύσει στην/στον σύντροφό σας αφήνοντάς τα χέρια ελεύθερα για άλλες σεξουαλικές δραστηριότητες. Τα στραπ-ον χρησιμοποιούνται τόσο για πρωκτική διείσδυση (σε άντρες ή γυναίκες), όσο και για συνηθισμένη κολπική διείσδυση.
- Τέλος, το ποσοστό (15%) που απομένει αφορά διάφορα είδη όπως σύνεργα υποταγής και σαδομαζοχισμού, κοσμήματα για τις ερωτογενείς ζώνες, και λιπαντικά (για να αποφεύγουμε τους τραυματισμούς).
Δεν υπάρχουν σχόλια: