[SEXY][btop]
[SEXY][grids]
[SEXY][slideshow]

Facebook GIRL Dimitra...Ετων 21 ΙΧΘΥΣ....Περασε στις 10!!!


Dimitra...


1)Που γεννηθηκες? 1) Πύργο Ηλείας 
2)Που μενεις τωρα?
 2) Αθήνα 
3)Ποιο ειναι το αγαπημενο σου χρωμα?
 3) Πράσινο 
4)Τι σε τραβαει σε εναν ανδρα/μια γυναικα?
 4) Τα οπίσθια του 
5)Ποιο πιστευεις οτι ειναι το βασικο "συστατικο" στην επιτυχια μιας σχεσης ?
 5) Η ειλικρίνεια και η εμπιστοσύνη απέναντι στον άλλον 
6)Πως ειναι ο ιδανικος αντρας/η ιδανικη γυναικα για σενα?
 6) Αυτός που νοιάζεται και ενδιαφέρεται πραγματικά για εμένα 
7)Ποια ταινια θεωρεις ως μια επιτυχημενη επιλογη ?
7) Ταξίδι στο κέντρο της γης8)Οταν πας κινηματογραφο ποιον/α επιλεγεις να παρεις μαζι σου ?? Την κολλητή μου  
9)Ποιο πιστευεις οτι θεωρειται "σωστο" καμακι ?
 9) Δεν κάνω καμάκι μου κάνουνε  
10)Ιδανικο μερος διασκεδασης για σενα ειναι ? 
 10) Artana Club 
11)Μια τρελλη κατασταση που εχεις αντιμετωπισει στην καθημερινοτητα σου ? 
 11) Να αφήνω το σπίτι μου στην εντέλεια και να το βρίσκω άνω κάτω  
12)Με τι ασχολεισαι αυτον τον καιρο?
 12) Με το σπίτι μου και ταυτοχρόνος ψάχνω για δουλειά 
13)Εχεις καποια επαγγελματικα σχεδια για το μελλον?
 13) Ναι έχω   
14)Σου αρεσει να τραβας την προσοχη των αλλων?
 14) Ναι μου αρέσει,γιατί πιστεύω ότι σε όλες τις γυναίκες αρέσει να τραβάμε την προσοχή των άλλων 
15Πως θα περιεγραφες τον εαυτο σου με δυο λεξεις ?
 15) Ειλικρινής και αισθηματική  
16)Οταν βγαινεις εξω προτιμας να πηγαινεις σε χλιδιαρικα μαγαζια?
 16) Όχι  
17)Πιστευεις οτι εισαι δυναμικο ατομο?Και γιατι ?
 17) Ναι είμαι,γιατί σκέφτομαι αισιόδοξα   
18)Πως θα σου αρεσε να σε προσεγγισει ερωτικα ενα ατομο?
  18) Με το βλέμμα του και τις πράξεις του 
19)Κατι που θα ηθελες να κανεις και δεν μπορεσες να το πραγματοποιησεις ?
19) Να τελειώσω την σχολή στην οποία ήμουν


 











Δεν υπάρχουν σχόλια:

vehicles

[SEXY][stack]

business

[PHOTOS][grids]

health