[SEXY][btop]
[SEXY][grids]
[SEXY][slideshow]

Facebook GIRL Nantia...21 ετων ΤΑΥΡΟΣ....Περασε στις 10!!!

Nantia...

1)Που γεννηθηκες? 1) Στη Κύπρο. 
2)Που μενεις τωρα?
 2)Στη Γερμανια.  
3)Ποιο ειναι το αγαπημενο σου χρωμα?
 3)Δεν ειναι ενα, ειναι πολλα..Κυριως το φουξια κ το μαυρο. 
4)Τι σε τραβαει σε εναν ανδρα/μια γυναικα?
 4) Αρχικα η εξωτερικη εμφανιση αλλα στην τελικη μενω με την εσωτερικη. 
5)Ποιο πιστευεις οτι ειναι το βασικο "συστατικο" στην επιτυχια μιας σχεσης ?
 5)Η εμπιστοσυνη πιστευω ειναι το κυριοτερο. 
6)Πως ειναι ο ιδανικος αντρας/η ιδανικη γυναικα για σενα?
 6)Δεν εχω καποια στανταρτ.  
7)Ποια ταινια θεωρεις ως μια επιτυχημενη επιλογη ?
 7) The Perfume 
8)Οταν πας κινηματογραφο ποιον/α επιλεγεις να παρεις μαζι σου ?
 8 ) Συνηθως πηγαινω με την κολλητη μου. 
9)Ποιο πιστευεις οτι θεωρειται "σωστο" καμακι ?
 9) Να εντυπωσιασει με τον οποιοδηποτε τροπο την κοπελα. 
10)Ιδανικο μερος διασκεδασης για σενα ειναι ?
 10) Στα μπουζουκια με φιλους εννοειτε. 
11)Μια τρελλη κατασταση που εχεις αντιμετωπισει στην καθημερινοτητα σου ?
 11)Γενικα η καθημερινοτητα μου ειναι μια τρελα. 
12)Με τι ασχολεισαι αυτον τον καιρο?
 12) Ειμαι φοιτητρια στο εξωτερικο. 
13)Εχεις καποια επαγγελματικα σχεδια για το μελλον?
 13)Σιγουρα οι περισσοτεροι θελουμε την επαγγελματικη αποκατασταση. 
14)Σου αρεσει να τραβας την προσοχη των αλλων?
 14) Οχι παντα...Μερικες φορες το κανω. 
15Πως θα περιεγραφες τον εαυτο σου με δυο λεξεις ?
 15)Εγωιστρια και πονοψυχη. 
16)Οταν βγαινεις εξω προτιμας να πηγαινεις σε χλιδιαρικα μαγαζια?
 16)Μου τη δινουν τα χλιδατα μαγαζια. Δεν ειναι ο κοσμος που θελω να δω οταν βγαινω. 
17)Πιστευεις οτι εισαι δυναμικο ατομο?Και γιατι ?
 17)Αρκετα.. Οταν περνας καποια γεγονοτα σε μια αναλογος μικρη ηλικια τοτε σε κανει η πολυ δυνατο η πιο αδυναμο. 
18)Πως θα σου αρεσε να σε προσεγγισει ερωτικα ενα ατομο?
 18)Με το να ερθει να μου μιλησει ως πρωτη κινηση..Τα υπολοιπα ερχονται μονα τους.­ ­ 
19)Κατι που θα ηθελες να κανεις και δεν μπορεσες να το πραγματοποιησεις ?
19)Δεν μου ετυχε κατι τετιο προς το παρων.











Δεν υπάρχουν σχόλια:

vehicles

[SEXY][stack]

business

[PHOTOS][grids]

health